بازارچه‌ی اندرویدی Aptoide :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

بازارچه‌ی اندرویدی Aptoide بازارچه‌ی اندرویدی Aptoide

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

سلام

شاید یکی از دغدغه‌های کسانی که از محصولات اندرویدی استفاده می‌کنند به‌روز نگه داشتن نرم‌افزارهایی باشد که از آن‌ها استفاده می‌کنند، هم نرم‌افزارهایی که به صورت پیش‌فرض روی دیوایس‌شان نصب شده و هم نرم‌افزارهایی که به فراخور احتیاج نصب می‌شود.

برای این کار و همچنین برای دانلود نرم‌افزارهای مورد نیاز، بازارچه‌های زیادی وجود دارد که محصولات رایگان و غیررایگان زیادی را ارائه می‌دهند. از خود گوگل‌پلی گرفته تا همین بازار خودمان. گوگل‌پلی که -قربانم برود- معمولا به کاربران ایرانی سرویس نمی‌دهد و بازار و امثال آن هم تا ارائه‌ی نسخه‌ی آپدیت‌شده‌ی نرم‌افزارها فاصله‌ی زمانی بعضا قابل توجهی دارد.

بنده چند بازارچه‌ی دیگر را نیز امتحان کردم (شاید تمام‌شان را) اما نرم‌افزار Aptoide واقعا یک چیز دیگر است. اگر تا به‌حال این بازارچه را نصب نکردید از نصب آن پشیمان نمی‌شوید: این بازارچه هنوز دچار تحریم –یا همان فیلترینگ- نشده است. به روزرسانی‌های نرم‌افزارها در این بازارچه از بازار خودمان جلوتر است، یعنی ممکن است آپدیت یک نرم‌افزار در Aptoide موجود باشد اما هنوز در بازار ارائه نشده باشد. اگر نرم‌افزاری را بخواهید و احیانا در  Aptoide وجود نداشته باشد می گردد و از نت پیدا و برای‌تان نصبش می‌کند و جالب اینکه از به‌روزرسانی‌های بعدی هم مطلع‌تان می‌کند و غیره و غیره.

خلاصه بنده از این بازاچه استفاده می‌کنم و خیلی هم راضی هستم. فکر کردم شاید به درد دوستان و اهالی کیمیا هم بخورد.

یاعلی

نظرات  (۱)

  • خواندنی ها
  • ممنون از شما بخاط مطلب خوبتون
    پاسخ:
    یاعلی مدد

    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه