وبلاگ یا سایت شخصی خود را ازدست ندهید! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

وبلاگ یا سایت شخصی خود را ازدست ندهید! وبلاگ یا سایت شخصی خود را ازدست ندهید!

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۹ ب.ظ

سلام

برادران و خواهران، دوستان عزیز شاعر و نویسنده، تمام کسانی که قلم می‌زنید و تولیدات ذهنی خود را در قالب نوشته -از هر نوعی از آن- روی کاغذ می‌آورید؛ توصیه‌ی اکید و برادرانه‌ی بنده به شما عزیزان این است که از ثبت آثار خود در وبلاگ شخصی خود غافل نشوید. اگر هم وبلاگ ندارید، بسازید و آثارتان را آنجا نگاه دارید.

تلگرام که امروز یکه‌تاز شبکه‌های مجازی شده، قطعا بزرگ‌تر از فیس‌بوک نیست اما با آمدنش فیس‌بوک را به حاشیه راند. امروز و فرداست که یک نرم‌افزار دیگر جایگزین تلگرام شود و تمام زحمات‌تان را در کانال‌ها و گروه‌ها بر باد دهد.

عدم ثبات در این‌گونه نرم‌افزارها با توجه به تنوع آن‌ها، آمدن نسخه‌های جدید با ویژگی‌های جدید یک جریان طبیعی است و دیر یا زود اتفاق می‌افتد. اما وبلاگ یا مثلا یک سایت ساده‌ی وردپرسی یا جوملا یا هر چیز دیگری که اختیارش دست خود شما باشد دارای ثبات بیشتری است و جز به خواست خود شما (جز در موارد نادر) از بین نمی‌رود. از طرف دیگر رسمی‌تر بودن فضای یک وبلاگ و سایت، باکلاس بودنش، سنگین و رنگین‌بودن و... به شدت از مثلا یک کانال تلگرامی بسیار بیشتر است.

حرف بنده این نیست که کانال تلگرامی خود را حذف کنید بلکه توصیه می‌کنم در کنار آن مطالب و دست‌نوشته‌های خود را در وبلاگ شخصی خود نیز ثبت کنید. قبلا هم عرض کردم که بعید نیست روزی به دنیای شیرین وبلاگ‌نویسی برگردیم و در این صورت لازم نیست مطالب‌تان را به سختی دوباره در وبلاگ یا سایت‌تان ثبت کنید. اگر هم این دوران بازنگشت به هر حال شما آثارتان را در یک فضای رسمی شخصی ثبت کردید که بعضی از ویژگی‌های آن را عرض کردم.

والسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه