فول‌آلبوم قرائات مرحوم استاد ابوالعینین شعیشع + دانلود :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

سلام

علاقه‌ام به شنیدن قرائت قرآن، خاصه صدا و نحوه‌ی ویژه‌ی اجرای مرحوم استاد ابوالعینین شعیشع باعث شد مدت‌ها از طریق دوستانم که در حوزه‌ی قرآن فعالیت داشتند و دارند دنبال قرائت‌های ایشان بگردم اما جز چند قرائت مشهور از ایشان چیز دیگری نصیبم نشد. بنابراین دست به کار شدم و در نت دنبال قرائت‌های این قاری بزرگ و شهیر جهان اسلام گشتم.

از آنجا که گفته‌اند جوینده یابنده است بعد از مدت زیادی تلاش و صرف وقت بسیار توانستم بسیاری از قرائت‌های ایشان را جمع‌آوری کنم، که اگر بگویم تمام قرائت‌های ایشان باشد گزافه نگفته‌ام. ابتدا با دوستان برای نشر این قرائات در مجامع قرآنی صحبت کردم اما از این صحبت‌ها هم راه به جایی نبردم و این به اصطلاح «فول‌آلبوم استاد مرحوم شعیشع» داشت در بین اطلاعات سیستمم، بلااستفاده‌ی علاقه‌مندان به قرآن و قرائت قرآن و این قاری بزرگ می‌ماند. ماه مبارک رمضان ۱۳۹۵ بهانه‌ای شد برای اینکه دستی روی این فایل‌ها بکشم و در سایت کیمیا به علاقه‌مندان تقدیمش کنم.

آنچه دانلود خواهید فرمود بالغ بر ۲۲۰ جلسه در قالب بیش از ۸۷ ساعت صوت از جلسات قرائت مجلسی و استودیی مرحوم شعیشع است که در کشورهای مختلف مثل ایران، سوریه، کویت، عراق و… اجرا گردیده است. وجود قرائت‌هایی در مکان‌ها و زمان‌ها و سال‌های مختلف که به صورت کاملا یکسان اجرا شده است از تسلط بی‌نظیر این استاد بزرگ در امر قرائت و تسلط عجیبش بر صدای خود است که اهالی فن بیشتر با آن آشنا هستند. در هر حال امیدوارم علاقه‌مندان قرائت قرآن از این قرائت‌ها استفاده‌ی کامل ببرند و حقیر را از دعای خیر فراموش نفرمایند.

التماس دعا

یاعلی

لینک دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه