نماز صبح رو دوست دارم !!!!! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

نماز صبح رو دوست دارم !!!!!

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۲۸ ق.ظ



نماز صبح بهترین نمازیه که خدا دستور خوندنشو داده؛ 
نماز صبح آدم رو برای یه روز کاری و یه کار جدید آماده می‌کنه؛
نماز صبح بیدارت می‌کنه وقتی، همه خوابن و دیگه راحت از نگاه‌ها و حرف‌ها هستی، خودتی و...؛
وقت نماز صبح، فکرت آزاد آزاده؛
نماز صبح یه کاری می‌کنه که یه فرصت خوب برای همه چی پیدا کنی، تنها؛ خلوت؛ سرعت بالا (!!!!!!)؛
نماز صبح محل و موقع اتصال من شده؛
شب، زود می‌خوابم تا صبح و نماز صبح رو از دست ندم؛ آخه خیلی حیفه؛
تا دنیا دنیاست خدا رو بابت این نعمتش شکر می‌کنم؛
تا آخر عمرم این نعمت رو از دست نمی‌دم؛
من مدیون نماز صبحم هستم؛
من نماز صبح رو خیلی دوست دارم، چون بلافاصله بعدش به اینترنت وصل می‌شم!!!!!!!!!!!!!!!!
 


پ.ن:

این نوشته مال خیلی وقت پیشاست؛ حدود 3 یا 4 سال پیش. شاید الان برای خیلی‌ها زیاد موضوعیت نداشته باشه و برای خیلی‌ها کاملا برعکس. همینطوری داشت خاک میخورد گوشه‌ی کامپیوترم، گفتم نجاتش بدم. همین . یاعلی


  • ناصر دوستعلی

نظرات  (۱۶)

  • توسط:محمود فرزانه آملی
  • بهانه شما از برای یاد نماز صبح را بایسته دیدم! شاید این بهونه های شما برای یاد و یادآوری را بتوان با جداسازی نماز صبح، از میان نمازهای دیگر روزانه در قرآن نیز همراه دانست! اما یک فایه دیگر نیز نماز سپیده صبح داشته باشد و آن ارزانی بهای اینترنت و حتی رایگان شدن آن، حتی از نوع پرسرعت آن که چند سال پیش، دست یافتنی نبود! شاید بهونه خاک و یا غبارخوردن یادداشت شما نیز همین بوده که اینترنت پر سرعت نیز طلوع کند و سایه بیندازد!
    سلامدیروز براتون از طریق موبایل نظر نوشتمکه در مرحله پایانی و ثبت اعلام شد شما نمی تونید ارسال داشته باشیدولی پیغامم هرچی بوداولا اعلام موجودیت بودثانیا توجه به اهمیت موضوعتونو دعا برای معتادین به نتیه سوال :تاثیر نماز صبح و از کجا میشه فهمید؟التماس دعاماه رمضونا مارو یادتون نرهموفق باشینیا علی
    سلام بسیار خوب بود من هم همین طور تازه من روحیم بیشتره چون ای دی اس ال و دو به بعد تا 7 صبح مجانی وسرعتی عالی داره در هر حال دوست داشتی به من هم سر بزن
    سلام دوست عزیزکوتاهی منو ببخشیدمیدونم این رسم رفاقت نیست امامیدونم که منم اون رفیقی که باید باشم نیستم ...-----------------اگه سیمت وصل شد منو هم یه دوستت به حساب بیاردر اون صبح که نه با خط تلفن به اینترنت مجازی بلکه با اتصال واقعی بی سیمت کانکت میشییا علی(ع)
  • توسط:حباب (خانه ای که دیوار ندارد)
  • من هم نماز صبح را دوست دارم ... اگر قضا نشود و به موقع بخوانمش!!سلام ...ممنون از حضورتخوش شدیم از آشنایی!
  • توسط:محمد تقی زاده
  • سلام کیمیای عزیزممنون که همیشه منو خبر می کنی هرچند نظر نمیدم ولی از مطالب خوبت همیشه استفاده می کنماز شوخی گذشته آدم بدهایی مثل من هم از نماز صبح بهره ها بردیم چه برسد به شما خوبانمطالبت همیشه خوب و عبرت آموزه و همیشه به شما احسنت میگمشادی واقعی رو من توی نماز صبح حس می کنمشما هم همیشه شاد باشید و شادی آفرین
  • توسط:خون خامه
  • راستی یه نگاه به این بندازhttp://aliha.ir/2009/07/24/jquery-show-hide-plugin/
  • توسط:خون خامه
  • خدا کلاً شفای عاجل عنایت کنه همه مرضای دچار به این بلا رو ...حالا چیکارش داشتی ، ننه مرده داشت خاکشو می خورد .یادش به خیر ولی آ آ آ ...3 ، 4 سال پیش و می گم چقدر با امروز فرق می کرد همه چی !راستی مدیونی اگه سر نمازای صبحت منو دعا نکنیااا (نه! مدیون نیستی ، ولی جونِ ... دعا کن )
  • توسط:دست نوشته های خاکستری
  • بعد نماز صبح (البته قبل اتصال به اینترنت)اول برا فرج مولاو آخر هم برا ما دعا کنینولی خداییش راست میگین نماز صبح یه مزه خاصی داره هم کمه هم عاشقانه ...اینکه خواب دم صبح رو ول کنیو ....خیلی حال میده !!!یا علی
    سلام بر کیمیایی عزیزبله نماز صبح رو به شرط اینکه شب بزارن سرموقع سرتو زمین بزاری بخوابی و سر وقت بیداری شی و دم دمهای آخر بیدار نشی که هول هول نفهمی چی خوندی ، با نوشته های وزین شما کاملا موافقم.
  • توسط:مرا بسپار در یادت
  • سلام لطفا یه سرک کوچولو بزنید دست خالی نمیرید
    راستی حاشیه ویلاگتون امروز نظر منو به خودش جلب کرد!!(شاید برای اینکه با نام امیرالمومنین"ع" مزین شده..)یه چندتایی سوالم برام ایجاد شد.ولی واقعاا چقدر خوبن اهل ذکر ..
    اون پایین رو الان خوندم!!خوب کردین .یه چیزی بگم ناراحت نشین هااا...قول!رد پای حس و احساستون رو میشه تو نوشته های قبلیتون پیدا کرد!!چرا؟؟نوشته های قبلیتون ..!ناراحت شدین!!
    سلامسکوت صبح رو وقت خوندن نماز صبح با هیچی تو دنیا عوض نمی کنم...احساس میکنم فقط و فقط منمم!(غافل از اینکه بله دوستان هم هستند!!:D)وقتی اول شما هستین که نماز صبح رو میخونین و بعدش صدای جیک جیک گنجشک ها رو می شنوین،چه احساسی دارین؟؟؟من که احساس غرور میکنم!
  • توسط:جواد ذاکری
  • سلاماستفاده از مطالب وب من با ذکر ادرس مانعی نداره.بیشتر به من سر بزنید.ممنون
  • توسط:سید محمد انجوی نژاد
  • ایولله .....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه