اجرای نمایش «بی‌تابستان» به مناسبت ایام سوگواری حضرت علی (ع) :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت ایام سوگواری امیرالمومنین علی علیه‌السلام گروه نمایشی راز با همکاری مجتمع مذهبی فرهنگی امام رضا علیه‌السلام و حمایت نگین خودرو آفتاب، نمایش «بی‌تابستان» را اجرا می‌نماید.

زمان: 1 تا 10 مرداد، ساعت 18

مکان: خیابان انقلاب، تقاطع خیابان شهید نامجو، مجتمع مذهبی فرهنگی امام رضا علیه‌السلام

برای رزو بلیط مهمان (رایگان) با شماره تلفن 09366819154 تماس بگیرید و یا به صفحه‌ی شخصی آقای قاسم عوض‌بیگی مراجعه نمایید.

باتشکر

بیشتر درباره‌ی نمایش:

نمایش «بی‌تابستان» به نویسندگی خانم هنگامه آذین و کارگردانی آقای قاسم عوض‌بیگی از اول مرداد ماه روی صحنه می‌رود. این نمایش که به مناسبت شهادت حضرت امیر المومنین علیه‌السلام روی صحنه می‌رود، روایت سه روز سه روز بی‌تابی و انتظار است... گروه نمایش راز بعد از اجرای موفق و تاثیرگزار نمایش «زخمی که بر دلم نشست» این نمایش را روی صحنه می‌برد. سیدعلی زاهدی، حمزه عوض‌بیگی، علی ساربان‌نژاد، نیما درویش و قاسم عوض‌بیگی بازیگران نمایش «بی‌تابستان» هستند که با همکاری مجتمع فرهنگی مذهبی امام رضا(ع) و با حمایت شرکت نگین خودرو آفتاب روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند از 1 تا 10 مرداد ماه هر روز ساعت 18 در سالن مجمتع فرهنگی مذهبی امام رضا (ع) به نشانی خیابان انقلاب تقاطع شهید نامجو مراجعه کنند.

نظرات  (۱)

  • شِِــــیخ شـــهید
  • بسم رب نور

    هر مکتبی اگر چاشنی از عاطفه نداشته باشد و صرفاً مکتب و فلسفه و فکر باشد، آن قدرها در روح ها نفوذ ندارد و شانس بقا ندارد، ولی اگر یک مکتب چاشنی از عاطفه داشته باشد، این عاطفه به آن حرارت می دهد، معنا و فلسفه یک مکتب، آن مکتب را روشن می کند، به آن مکتب منطق می دهد، آن مکتب را منطقی می کند، بدون شک مکتب امام حسین علیه السلام منطق و فلسفه دارد درس است و باید آموخت اما ما دائماً این مکتب را صرفاً به صورت یک مکتب فکری بازگو بکنیم، حرارت و جوشش گرفته می شود و اساساً کهنه می گردد. این، بسیار نظر بزرگ و عمیقانه ای بوده است، یک دوراندیشی فوق العاده عجیب و معصومانه ای بوده است که گفته اند: برای همیشه این چاشنی را شما از دست ندهید، چاشنی عاطفه، ذکر مصیبت حسین بن علی علیه السلام یا امیرالمؤمنین علیه السلام یا امام حسن علیه السلام یا ائمه دیگر یا حضرت زهرا علیهاالسلام این چاشنی عاطفه را ما حفظ و نگهداری بکنیم.

     " آیة الله شهید مرتضی مطهری رحمة الله علیه  "


    ..:: پرتال شهید متفکر آیة الله مطهری رحمة الله ::..


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه