تنظیم و ارزیابینهایی
سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ
مقادیر موجود در بازی باید به درستی تنظیم شود تا بازی بالانس باشد. تمام مقادیر اغلب در یک سند اکسل جمعآوری میشود. به طوری که طراحبازی میتواند آنها را تغییر دهد و شبیهسازی را انجام دهد. اما در نهایت این مقادیر در زمان بازی و در زمان اجرا تنظیم میشود.
پس کار یک طراحبازی شامل: پیاده سازی ایده روی کاغذ و ساخت نمونهی اولیه، مستندسازی، انتخاب حالت کلی بازی، مشخص کردن قوانین و چالشهای بازی، تصمیم گیری در مورد سطوح بازی و رفتار شخصیت، ایجاد و نگهداری یک فایل اکسل از تمامی مقادیر و روابط آنها است.
در نهایت شما به عنوان طراحبازی باید به روز باشید.
آخرین بازی های روز را بشناسید، در مورد طراحی بازی ها بحث کنید، بسیار مطالعه کنید، فیلم ببینید، بازی کنید و دائماً در حال گسترش فرهنگ شخصیتان باشید.