جمعه ها با حافظ :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

جمعه ها با حافظ

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۸۸، ۱۰:۵۸ ب.ظ
سلامچند وقته که به دلایل مختلف نتونستم پست «جمعه‌ها با حافظ» رو ثبت کنم، اما جمعه‌ی آخر سال 1388، بهانه‌ای خوبی بود تا دوباره تفال بزنم به دیوان خواجه‌ی شیراز و باقی ماجرا. اما قبل از اون پیشاپیش، سال جدید رو به همه‌ی دوستانم تبریک می‌گم و امیدوارم سالی که قراره واردش بشیم، سالی باشه به معنای واقعی کلمه، پربرکت. کیمیا همیشه دعاگوی دوستانش هست، شما هم کیمیا رو فراموش نکنید!یاعلینیت کنید تا ببینیم این هفته و این‌بار حافظ چی می‌گه!بسم الله ...بسم الله الرحمن الرحیمدوش از جناب آصف پیک بشارت آمدکز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمدخاک وجود ما را از آب باده گل کنویرانسرای دل را گاه عمارت آمداین شرح بی‌نهایت کز زلف یار گفتندحرفی است از هزاران کاندر عبارت آمدعیبم بپوش زنهار ای خرقه‌ی می‌آلودکان پاک پاکدامن بهر زیارت آمدامروز جای هر کس پیدا شود ز خوبانکان ماه مجلس‌افروز اندر صدارت آمدبر تخت جم که تاجش معراج آسمانستهمت نگر که موری با آن حقارت آمداز چشم شوخش ای دل ایمان خود نگه دارکان جادوی کمانکش بر عزم غارت آمددریاست مجلس او دریاب وقت و در یابهان ای زیان‌رسیده وقت تجارت آمدآلوده‌یی تو حافظ فیضی ز شاه درخواهکان عنصر سماحت بهر طهارت آمدپ.ن:آرشیو نوشته‌ها و پست‌های سال 1388 رو یه نگاهی انداختم؛ با تعجب انگار اصلا تو سال رو به اتمام، «جمعه‌ها با حافظ» ثبت نکردم. برای خودم که خیلی عجیب بود. امیدوارم سال جدید، یه سال همه‌جوره متفاوت باشه....اصلاحیه‌ی پی‌نوشت:نمی دونم چرا اشتباه کردم؛ برای خودمم خیلی عجیب بود که اصلا تو سال گذشته «جمعه‌ها با حافظ»ی ثبت نکرده باشم. دوباره با دقت آرشیو کیمیا رو نگاه انداختم؛ 3 تا «جمعه‌ها با حافظ» دیگه هم غیر از این پست ثبت شده بود :دی ؛ پیری و هزار عیب و علت دیگه :دی ! ببخشید! یاعلی منبع:http://www.kimiaweb.blogfa.com
  • ناصر دوستعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه