حاج آقای حسین‌زاده هم رفت... :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

حاج آقای حسین‌زاده هم رفت...

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

سلام
تو روضه‌ی چهارشنبه‌ی ‌این هفته‌ی بیت الجواد (ع) وسط غزل و مناجات با حضرت ولیعصر (عج) به مناسبت یه بیت، حرف از مرگ فجأه زده شد. 
عرض کردم از نشانه‌های آخرالزمان مرگ ناگهانیه. دوست و رفیق و فامیلت رو امروز می‌بینی، سرحال و قبراق ازش جدا می‌شی. اما بعد از یه ساعت و یک روز یهو خبر میارن که فلانی به رحمت خدا رفت.
روضه تمام شد و آقای حسین‌زاده از بزرگان جلسه مثل همیشه اومد و سلام و علیک و تبریک پیشاپیش سال جدید رو گفت و رفت. باهاش شوخی کردن دوستانش و ما هم. کار هر هفته‌مون بود.
غروب فرداش یعنی پنج‌شنبه، خبر آوردن که آقای حسین‌زاده به رحمت خدا رفته و من حیرت‌زده فقط به فکر مرگ فجأه بودم.
فرمودن اگر خداوند اراده کرده باشه کسی رو آمرزیده از دنیا ببره، مرگش رو در پنجشنبه و تدفینش رو در جمعه  قرار می‌ده و خوشا به حالت جناب حاج آقای حسین‌زاده که مورد لطف حضرت حق قرار گرفتی. تشییع شبانه و حضور محبان حضرت حسین (ع) و روضه‌خوانی و قرآن‌خوندن کنار بدنت کاری بود که از دست من و دوستان برمیومد. و جمع شدن دوباره‌ی امروز دوستان روضه و فامیلت و نماز بر بدنت در حسینیه‌ای که سال‌ها خدمت به ارباب می‌کردی هم کار دیگه‌ای بود که می‌تونستیم انجام بدیم و دادیم.
حضورت در روضه، کمک‌کردن‌هات، خدماتت به جلسه‌ی روضه‌ی ‌ارباب، هیچ‌وقت از یاد هیچکدوم از اهالی روضه‌ی چهارشنبه‌ها نمی‌ره. 
از شنبه روضه‌‌ی فاطمیه شروع میشه، جات خالیه. برات دعا می‌کنیم. تو هم اونطرف اگر مهمان حضرت مادر (س) بودی که ان‌شاءالله هستی دعاگوی من و دوستان روضه‌ت باش.
یاعلی

مرحوم حسن حسین‌زاده

::
مرگ در روضه را دوست دارم.

نظرات  (۲)

یاحسین
سینه زنهای توهمسایه زهراهستند...
روحش شاد
یادش گرامی
پاسخ:
ان‌شاء الله
همسایگی حضرت زهرا سلام الله علیها
نصیب همه‌مون بشه

ممنونم ازتون
روحشون شاد و قرین رحمت الهی.خبر ناگهانی فوت برای خانواده و فامیل خیلی سخت بود.خدا به خانوادهشان صبر بدهد.
پاسخ:
بله همینطوره
خدا همه‌ی ما غرق در رحمتش کنه

ممنونم ازتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه