بازی‌های موزیکال :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

بازی‌های موزیکال بازی‌های موزیکال

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۰۸ ق.ظ

سلام

اومدم برای طرفدارای موسیقی چندتا بازی اندروید معرفی کنم امیدوارم خوشتون بیاد.

۱.Magic Title Collection

مگه میشه از بازی‌های موزیکال و ریتمیک صحبت کرد و اسم این بازی رو نیاورد. اگه اشتباه نکنم تا الان ۳ نسخه از این بازی منتشر شده و به موفقیت فراوونی رسیده و واقعا هم حقش بوده.

گیم‌پلی بازی هم به این صورته که یک صفحه نواری رو به پایین میره و شما باید با ضربه به محل‌های مورد نظر ریتم موسیقی رو حفظ کنید و اگه هرکدوم رو جا بزارید، باختید.

۲.Beat Hopper

این بازی سه‌بعدی سبک جالب خودش رو داره و شما باید یک توپ رو روی صفحه‌های مورد نظر بندازید. یکی از خوبی‌های این بازی که من تابه‌حال تو هیچ بازی دیگه‌ای ندیدم اینه که شما می‌تونید خودتون، بهش آهنگ یا موسیقی رو که دوست دارین بدین و این خیلی جذابه.

۳.Dancing Line

اگه دنبال آرامش و یک فضای دلچسب هستین من این بازی رو به شما پیشنهاد میدم. فضای ۳بعدی و موسیقی‌های زیباش ادم رو وادار به اعتیاد به بازی میکنه گیم‌پلی این بازی به صورتی‌ه که شما باید با لمس صفحه، مسیر حرکت یک خط رو با توجه به ریتم موسیقی تغییر بدین.

۴.Dancing Ballz

این بازی هم مثل بازی قبل فقط تفاوتش اینه که این بازی دو بعدی و همه موسیقی هاش رایگان‌ه. البته باید بگم شما می‌تونید محیط بازی رو هم تغییر بدین.

۵.Beat Fire

من این بازی رو به شدت می‌پسندم و از بقیه بازی های این سبک بیشتر دوست دارم، اونم فقط بخاطر این که از صدای تفنگ استفاده شده و خیلی جذابه. گیم‌پلی بازی هم تقریبا شبیه به  Magic Titlesهست. فقط تو این بازی شما باید به صفحه‌های مورد شلیک کنید. وقتی خودتون بازی کنید فرقش رو متوجه می‌شید. این رو حتما بهتون پیشنهاد می‌کنم.

 

بازی هایی که گفته شد رو خودم بازی کرده بودم و گفتم چون تجربه شون کردم با شما هم به اشتراک بزارم. امیدوارم بخش دومش رو هم بتونم بزارم.

نظرات  (۱)

  • ناصر دوستعلی
  • باریکلا بابا :)

    پاسخ:
    چطور؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه