لایستوون! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

لایستوون! لایستوون!

چهارشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۳ ب.ظ

اول. اون‌قدر که متأسفانه ننوشتم، دیگه نه دلیلی برای نوشتن پیدا می‌کنم و نه وقتی استثنائا می‌نویسم، حتی روزمره و شوخی و...، دیگه دلیلی برای انتشارش پیدا می‌کنم. کلا خوب نیست این‌طوری؛ اگر اهل نوشتن هستین، همیشه بنویسین، ولو شده روزمره؛ از من به شما نصیحت دوستانه خلاصه!

دوم. اینایی که بعد از گذشت بیش از دو ماه از شروع فتنه‌ی ۱۴۰۱، و دیدن این همه جنایت و... از سوی اغتشاش‌گرها، داعش، تجزیه‌طلب‌ها و غیره و غیره بر علیه مردم ایران، هنوز می‌گن: «اعتراض مردم»، فازشون چیه دقیقا؟!!! خیلی سعی می‌کنم بفهمم، اما نمی‌تونم واقعا! یعنی اینایی که توهین می‌کنن، الفاظ رکیک به کار می‌برن، آدم آتش می‌زنن، گلو می‌برن، شکنجه می‌کنن، به خونه‌ی مردم حمله می‌کنن، می‌کشن و... «مردم» هستن؟ به خدا که مسخره‌ان این طایفه؛ نه که دین ندارن، آزادگی هم ندارن، یعنی هیچی ندارن، هیچی! حیف که بهشون بگی باسواد! تئوریسین! حیف لفظ سواد، حیف لفظ تئوری و اینا که بهشون بگی! والا!

سوم. آیا کسی که به خاطر این‌که دیگه نمی‌تونه مشکلات زندگی رو تحمل کنه، مشکلاتی که شریک زندگی‌ش تو به وجود اومدن اون‌ها مقصر نبوده، همسرش رو رها می‌کنه و می‌ره با کسی که صبر می‌کنه تا حل مشکل و مشکلات یا با کسی که با علم به وجود یک مشکل در یک نفر، زندگیش رو باهاش شریک می‌شه، مساوی هستن؟ قطعا که لایستوون!!! می‌گن که: به دوستت‌دارمای اولش نیست، به ایستادن تا آخرشه!

نظرات  (۱)

مشکلات اقتصادی کشور نیازمند راه حل اساسی است و جراحی اقتصادی دردی را به طور کامل دوا نکرده است. من به عنوان یک ایرانی به درآمد بیش از 1000 دلار در ماه نیاز دارم اما در حال حاضر ماهانه 11 دلار (کمک های بشردوستانه) دریافت می کنم. متوجه شدم که یک وعده غذایی در اینجا می تواند تا دو دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد. ( خبرگزاری یوفو – ایران 😐 شوخی بر اساس واقعیت 🤔 )

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه