ماشالله چه قدی کشیدی!!!! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

ماشالله چه قدی کشیدی!!!!

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۸۸، ۰۳:۰۱ ب.ظ
قرار بود امروز بعد از حدود 9دوری از محیط کار برای تهیه یک گزارش به بازار تهران برم. سختیش فقط بیدار شدن  از خواب بود و گرنه کار برای من فقط تفریحیه، اونم کار من که پر از هیجانه.... سبزه میدون منتظر همکارم بودم تا به بازار پارچه فروشها بریمو گزارشی در مورد پارچه های خارجی و چادر ملی بگیریم.... قرار بود از چند پارچه فروش که اتیکت داشتن چادر ملی هم به جلوی مغازشون خورده بود بپرسیم که این چه چادر ملییه که پارچش یا کره ای یا ژاپنی ...چرا ما تو کشورمون پارچه چادر مشکی تولید نمی کنیم... خلاصه تو گیروداد مرور سئوالهام بودم که ناگهان گوشیم زنگ خورد، سردبیرم بود، صداش مثل روزایی بود که از پخش اخبار زنگ میزننو گزارش فوری میخواد.همونم شد، نمی دونم دیشب خبری که در مورد سمی بودن برنجهای خارجی اعلام شد شنیدید یا نه... دستور رسیده بود که گروه خبری بره بازار برنج و در این مورد از مردم و فروشندگان سئوال کنه، ما هم دست به نقد بودیم دیگه، در نتیجه سوژه گزارش عوض شدو منو همکاران عازم خیابان صاحب جمع واقع در چهارراه مولوی شدیم.... حدود ساعت 12 بود چون وقتی رسیدیم چهارراه مولوی داشت اذون میگفت. با توجه به تجربه های قبلی که تو کار خبر داشتم با همکار تصویربردارم تصمیم گرفتم که دوربین روشن به سراغ فروشنده ها بریم... خدا رو شکر هیچ کس در نرفت و تونستیم حدود 10 تا مصاحبه بگیریم... مطلبی که خیلی مهم بود وفروشندگان به ان اشاره می کردن این بود که این خبر را دولت برای فروش برنجهای داخلی سوژه کرده چون مرغوبیت برنجهای خارجی مانع از فروش برنجهای داخلی میشه، تازه اکثر فروشندگان که خودشون بنگاه برنج داشتن برنج خارجی استفاده میکردن... برخی هم میگفتن اگر این برنجها سمین چرا بعد از این همه سال که این تبلیغات تلویزیونی هم شده مطرح کردن...البته بطور خاص به تبلیغ برنج... که اونجا استاد برنجها میگه ماشالله چه قدی کشیدی هم اشاره شد. خلاصه ما که برنج نمی خوریم که به فکر سمی بودنشو عوارض قلبی و استخونیش باشیم ولی خوبه با سازمان استاندارد هماهنگ کنیم هر هفته یکی از مواد غذایی یا هر چیز دیگه ای که می تونه بهش گیر بده رو غیر استاندارد اعلام کنه تا همکارای ما هم بیکار نباشن ...اینم بگم پخش گزارش به دلیل پاره از مشکلات فنی باکس تدوین افتاد برای فردا شب........
  • ناصر دوستعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه