هردم از این باغ بری می‌رسد :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

هردم از این باغ بری می‌رسد

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ق.ظ

تعجبهمین چند روز پیش بود که عرض کردم: فریاد از حرف‌هایی که مبتنی بر تفکر نیست.

چقدر گفتیم آقایان نگویید فرهنگی- ورزشی! پشیمانی به بار می‌آیدها! حالا بیایید تحویل بگیرید! حالا مجبوریم و باید بزنیم چشم را کور کنیم، عوض درست‌کردن ابرو و بگوییم ان‌شاءالله که اینها همه اکانت‌های فیک بوده، یا اصلا ایرانی نبوده‌اند یا برنامه‌ریزی شده بوده که این همه آدم رفته‌اند و هرچه دلشان خواسته به مهاجم فوتبال آرژانتینی و خانم مجری برزیلی گفته‌اند.

چقدر گفتیم آقایان! این برادر محترم، را از روی آنتن بردارید! اصلا مگر خود شما نمی‌گویید ماندن زیادی در هر جایی ممکن است باعث مفسده شود؟ پس چرا این برنامه‌ی ورزشی این همه سال است فقط یک مجری و تهیه‌کننده دارد؟ آن هم با این سطح بالای فرهنگ!!!

حالا هم اشکالی ندارد، ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است. دیوار سیاست که از همه‌ی دیوارها کوتاه‌تر است. بیایید بیندازیم گردن سیاست و اهالی سیاست. مثلا بگوییم تقصیر دولت جدید است که باعث شد ما به جام جهانی برویم با آن پاقدمش؛ یا تقصیر دولت قبلی است که اصلا فکری به حال فرهنگ این مملکت نکرده است؛ یا...

بارها عرض کرده‌ام و این هم یکبار دیگر: تا هر کسی خودش را متهم ردیف اول نداند و تقصیرها را گردن دیگری بیندازد، هیچ چیز درست نمی‌شود؛ این خط این هم نشان!

 

::

بعید می‌دانم؛ اما شاید این پست ویرایش غیرمحتوایی شود. چون با عجله نوشتمش

نظرات  (۳)

سلام -اسلام عزیز همه چی رو حرام کرده عکس فیلم مجسمه سازی-رقص-ترانه-ورزش زنان -ورزش مردان با لباس کوتاه-و.......
پاسخ:
بله بله

دقیقا همه‌ی اینایی که گفتین 
هم حرامه و هم اصلا در کشور وجود نداره

مرحبا به ما که انقدر دستورات اسلام رو دقیق اجرا می‌کنیم

:(
سلام چرااسم وبلاگتون رو کیمیا گذاشتین؟!؟!؟
پاسخ:
سلام
چطور مگه؟

سالهاست به این نامه
از سال 84

:)

  • علی انزابی
  • سلام دوست من
    وبلاگ http://changes.blog.ir/
    از نظر طراحی چیز خاصی نداره . اگر عجله نداشته باشید من در شماره دوم کتاب آموزش طراحی قالب برای بلاگ بیان این موضوع رو آموزش میدم .
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم

    کتاب اول رو دیدم
    جالب بود و یه خورده مشکل

    نه عجله‌ای نیست
    منتظر می‌مونیم

    ممنونم
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه