چرا زندگی کنیم؟ :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

چرا زندگی کنیم؟ چرا زندگی کنیم؟

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ب.ظ

گاهی افسردگی اجازه نمی‌دهد زیبایی زندگی را ببینیم.

زندگی دعوت‌نامه‌ای برای یادگیری است، یک مدرسه است. ما می‌توانیم از هر لحظه‌ی آن چیزی یاد بگیریم، خوب یا بد.

زندگی ساکن نیست، همیشه در حرکت است؛ مثل امواج اقیانوس. هر موجی که می‌آید، تجربه‌ی جدیدی به ارمغان می‌آورد و هر تجربه، متفاوت از قبلی است. بنابراین همان‌طور که آن‌هایی که بد هستند هیچ رحمی ندارند، آن‌هایی که خوب هستند روح ما را تازه می‌کنند. هیچ چیز همیشگی نیست.

زندگی یک هدیه است، برخی‌ها خیلی زود آن را ترک می‌کنند و هیچ شانسی برای زندگی ندارند. آن‌هایی که می‌مانند باید از آن لذت ببرند.

زندگی تنها مال ما نیست؛ برای اطرافیان ما هم هست. ما باید از خودمان مراقبت کنیم زیرا برای دیگران مهم هستیم حتی وقت‌هایی که از این موضوع آگاه نیستیم.

هر روز جدید یک تجربه‌ی جدید است. اگر آن را زندگی نکنیم، متوجه درس آن روز نمی‌شویم.

ما طراح زندگی خودمان هستیم، این چالشی برای ماست که وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، زیبایی زندگی را پیدا کنیم. این امکان‌پذیر است و پاداش دارد.

همه‌ی ما از میان تجربه‌هایی که روح ما را می‌خراشد عبور می‌کنیم. با این حال همیشه کسی وجود دارد که زمان‌های سخت دست ما را بگیرد. مهم این است که کمک را بپذیریم. این به خودی خود درس مهمی است.

تلاش و مقابله با مشکلات ما را از قدرت واقعی‌مان آگاه می‌کند. بنابراین همه‌ی چیزهایی که ما را غمگین می‌کنند برای ضعیف‌شدن ما نیستند، بلکه برای درک بهتر خودمان و آگاهی از این است که واقعا چه کسی هستیم.

زندگی کشف چیزهایی درباره‌ی خودمان است که از آن‌ها آگاه نبوده‌ایم.

زندگی یعنی به خودمان اجازه‌ی عاشق‌شدن بدهیم؛ با شخصی، چیزی یا حتی خود زندگی.

اگر مرگ به زندگی شما معنا می‌دهد، به آن توجه کنید. اما به منظور یادگیری زندگی بهتر.

به هر حال مرگ در انتظار ما است، چرا قبل از زمان آن را صدا کنیم؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه