آقای جو بایدن، گوشی دستت باشد! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

آقای جو بایدن، گوشی دستت باشد! آقای جو بایدن، گوشی دستت باشد!

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ق.ظ

 

وقتی آقای فواد ایزدی در برنامه‌ای که به مناسبت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به صورت زنده از شبکه‌ی ۳ سیما پخش می‌شد گفت: «کاری که ما می‌توانیم برای گرفتن انتقام خون سردار انجام دهیم این است که اجازه ندهیم دونالد ترامپ برای دور دوم، رئیس جمهور آمریکا شود»، من هم مثل مجری برنامه تعجب کردم؛ مخصوصاً وقتی که در جواب مجری، شاهد مثالی از اتفاقی شبیه به این، در سال‌های ابتدایی انقلاب آورد.

این پیش‌بینی یا تحلیل جالب را آن روز گوشه‌ی دلم نگه داشتم تا ببینم آخرش چه می‌شود؟! وقتی جو بایدن از دونالد ترامپ جلو افتاد هم صبر کردم تا نتیجه کاملا مشخص شود؛ ضمن این‌که بر میزان تعجبم هم افزوده شد. حالا که این تحلیل یا پیش‌بینی به تحقق پیوسته است انگار باید به آقای فواد ایزدی، هنوز هم با مقداری تعجب، دمت گرم گفت و به جو بایدن هم گفت:

اگر توانستیم دونالد ترامپ را از رسیدن به دور دوم ریاست جمهوری آمریکا محروم کنیم، حتماً خواهیم توانست مجبورت کنیم از نیمه‌ی راه، کاخ سفید را رها کنی؛ پس مراقب حرکات و سکناتت باش!

 

 

* من معتقد هستم انتقام سخت هنوز به جای خود باقی است.

* این چند خط را قبل از شهادت شهید محسن فخری‌زاده نوشتم؛ امروز که در خبرها آمده بود: «تمام ۵۰ ایالت آمریکا نتایج انتخابات را تایید کردند» دوباره یادش افتادم و فکر کردم شاید انتشارش خالی از لطف نباشد. به هر حال بنده که از تحلیل آقای فواد ایزدی خوشم آمد.

* هرچه گشتم که فیلم کامل مصاحبه با آقای فواد ایزدی را پیدا کنم، نشد که نشد. سایت‌های خبری و تلوبیون و سایت شبکه‌ی ۳ و غیره و غیره را شخم زدم اما موفق نشدم. به هر حال این مصاحبه در برنامه‌ی «سلام شب بخیر» -اختصاصی شهادت سردار سلیمانی- با اجرای سیدحسین حسینی از شبکه‌ی ۳ سیما، در دی‌ماه ۱۳۹۸، به صورت زنده پخش شد.

نظرات  (۲)

جو بایدن هم که بد از آب در اومده ظاهرا ، حالا چیکار کنیم ؟

پاسخ:
از آقای فواد ایزدی بپرسین

:)
  • مسلم نژاد
  • به نظر من انتقام سخت که هیچ انتقام نرم هم نگرفتیم.

    با شهید شدن فخری‌زاده عزیزهم به نظرم باید منتظر انتقام به توان دو باشیم.

    ولی باز هم به نظرم تا زمانی که دولت دوازدهم سر کار هست این اتفاق نخواهد افتاد.

     

    پاسخ:
    متاسفانه همینطوره
    بعضی رفتن‌ها هیچ‌طوری جبران نمی‌شن

    :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه